Kundeservice
Lad os hjælpe dig
ofte stillede spørgsmål
Hvor er min ordre?
Når din ordre er modtaget af transportøren, vil du modtage en e-mail med Track & Trace og den forventede leveringsdato. Ved hjælp af Track & Trace er du altid opdateret med de seneste oplysninger om din levering.
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
For ordrer under 1116 DKK. betaler du 52,50 DKK. i forsendelsesomkostninger pr. ordre. For ordrer over 1116 kr. er fragten gratis!
Kan jeg bestille store mængder?
Hvis du ønsker at afgive en stor ordre eller ønsker at foretage et særligt køb til f.eks. en begivenhed, skal du kontakte os via e-mail. Vores webshop er forbundet med vores centrale lagersystem. Vi kan straks informere dig, hvis produkterne er på lager. Hvis din ordre er på mere end 22318 kr., skal vi give dig yderligere oplysninger om den gældende lovgivning. En af vores medarbejdere vil i så fald kontakte dig.
Hvilket transportfirma skal levere min ordre?
Levering sker via DPD. Mandag til lørdag, bestilling inden kl. 22.00. Du vil modtage en e-mail med Track & Trace og den forventede leveringsdato. Ved hjælp af Track & Trace er du altid opdateret med de seneste oplysninger om din levering.
Hvilke betalingsmetoder tilbyder Topdrinks.dk
Hos Topdrinks kan du vælge mellem følgende betalingsmetoder: Dankort, Klarna (+ 15 DKK), Kreditkort, Paypal, MobilePay, Apple Pay
Emner

Butiksinformation
Kundeservice
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål??
Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice. Vi vil med glæde hjælpe dig!
Åbningstider kundeservice
Mandag |
09:00 - 17:00 |
Tirsdag |
09:00 - 17:00 |
Onsdag |
09:00 - 17:00 |
Torsdag |
09:00 - 17:00 |
Fredag |
09:00 - 17:00 |
Lørdag |
Lukket |
Søndag |
Lukket |